image

Είσαι επαγγελματίας και δεν έχεις τη σωστή προβολή στο διαδίκτυο; Ίσως είναι ώρα να το ξανασκεφτείς

Έχεις στήσει τη δουλειά σου με κόπο. Έχεις επενδύσει χρόνο, χρήμα, ενέργεια, και προσπαθείς καθημερινά να γίνεσαι καλύτερος. Ίσως έχεις μαγαζί, ίσως παρέχεις υπηρεσίες, ίσως είσαι freelancer. Σε κάθε περίπτωση, έχεις κάτι αξιόλογο να προσφέρεις.
Και παρόλα αυτά… δεν φαίνεσαι.

Σου έχει τύχει να ανοίξεις το κινητό σου “για λίγο” και τελικά να περάσει μισή ώρα σκρολάροντας στο Instagram, στο Facebook, στο TikTok ή διαβάζοντας reviews στο Google για κάτι που δεν ήξερες καν ότι ψάχνεις;

Αυτό ακριβώς κάνει και ο πελάτης σου.
Και αν εσύ δεν είσαι εκεί… δεν θα σε βρει.

Ο κόσμος έχει αλλάξει.

Το "από στόμα σε στόμα" είναι πλέον "από στόμα σε story".
Η βιτρίνα σου δεν είναι μόνο το κατάστημα ή το γραφείο σου — είναι και το website σου, το προφίλ σου, η παρουσία σου στα social, οι αξιολογήσεις σου.

Και ξέρεις κάτι άλλο; Δεν αρκεί απλώς να έχεις “μια σελίδα”. Πρέπει αυτή να σε αντιπροσωπεύει. Να δείχνει ποιος είσαι, τι κάνεις, και γιατί αξίζει κάποιος να σε εμπιστευτεί.

Μην το δεις σαν “έξοδο”. Δες το σαν επένδυση.

Δεν χρειάζεσαι υπερπαραγωγή. Χρειάζεσαι συνέπεια, καθαρότητα και ένα μήνυμα που να λέει: “Είμαι εδώ, κάνω καλά τη δουλειά μου και μπορώ να σε βοηθήσω”.

Ο κόσμος εκεί έξω ψάχνει.
Ακόμα και όταν νομίζει πως “χαζεύει”, είναι ανοιχτός στο να δει, να ανακαλύψει, να διαλέξει.
Το θέμα είναι: θα είσαι εσύ αυτός που θα δει;
Ή θα είσαι ένας επαγγελματίας-φάντασμα;