4 στους 10 πολίτες θα αγοράζουν πιο συχνά online και μετά την πανδημία
Από τις αγοραστικές αλλαγές που ήρθαν για να μείνουν, ίσως η πιο έντονη είναι αυτή της στροφής των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Ήδη, περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα πολίτες, παγκοσμίως, απαντούν ότι θα ψωνίζουν πιο συχνά online ακόμη και μετά την πανδημία, υπό την προϋπόθεση των αξιόπιστων και έγκαιρων παραδόσεων των προϊόντων. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό είναι ακόμη υψηλότερο και φθάνει το 50% σε χώρες, που επλήγησαν ισχυρά από τον COVID-19, όπως η Κίνα.
Επίσης, σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει ότι δεν σκοπεύει να επιστρέψει στα φυσικά καταστήματα “για κάποιο χρονικό διάστημα” ή “για μεγάλο χρονικό διάστημα”. Για όσους σχεδιάζουν να αυξήσουν τις αγορές τους στο Διαδίκτυο, το θέμα της παράδοσης των προϊόντων είναι κάτι παραπάνω από κομβικό. Η δωρεάν παράδοση (51%) και η αξιόπιστη παράδοση (51%) είναι τα δύο πράγματα, που οι καταναλωτές πιστεύουν ότι έχουν γίνει πιο σημαντικά γι’ αυτούς κατά τις online αγορές.
Όπως σχολιάζουν οι αναλυτές της Capergami, από έρευνα της οποίας προέρχονται τα παραπάνω ευρήματα, οι τάσεις αυτές δεν αποτυπώνονται μόνο τις πρώτες εβδομάδες από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης του νέου κορωνοϊού, αλλά είναι ορατές και σήμερα, που τα lockdowns και τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας αίρονται σταδιακά ανά τον πλανήτη.
Αυτές οι προθέσεις των καταναλωτών δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη νέων μορφών αγορών, ψυχαγωγίας και άθλησης, οι οποίες σε ένα μεγάλο βαθμό - αν όχι αποκλειστικά - στηρίζονται στην τεχνολογία και σε ψηφιακές λύσεις.
Υπό αυτό το δεδομένο, ο ρόλος των προσφορών και των εκπτώσεων κρίνεται ιδιαίτερα κρίσιμος. Για παράδειγμα, όσοι έχουν καθυστερήσει την αγορά μιας τεχνολογικής συσκευής έχουν - σύμφωνα με την έρευνα - διπλάσιες πιθανότητες να περιμένουν κάποια προσφορά για να πραγματοποιήσουν τελικά την αγορά.
Πηγή : sepe.gr