image

Καμπάνια και «άνοιγμα» στα social media για την Almanda

To πρώτο της τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζει η Almanda, ελληνική εταιρεία με παρουσία στον χώρο των ξηρών καρπών και των αποξηραμένων φρούτων από το 1990. Η ταινία έχει στόχο να παρουσιάσει τη φιλοσοφία της εταιρείας, ότι «οι άριστες πρώτες ύλες και οι υπερσύγχρονες μέθοδοι συσκευασίας έχουν ως αποτέλεσμα την ασυναγώνιστη ενέργεια και γεύση των προϊόντων της».

Το τηλεοπτικό σποτ, διαθέσιμο και στο κανάλι της Almanda στο YouΤube, υπογράφει η Cineview. Η εταιρεία προχώρησε σε επανασχεδιασμό του website της, www.almanda.gr, από τη Web-ideas, ενώ, παράλληλα, με τη συνδρομή της Three Dots, εισέρχεται και στα social media και την digital επικοινωνία με σελίδες σε Facebook, Instagram και LinkedIn.

Πηγή: marketingweek.gr

Διαβάστε όλο το ένθετο