image

Τα προϊόντα τεχνολογίας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τη Black Friday

Σε πρώτη ζήτηση για αγορές στη διάρκεια της φετινής Black Friday βρίσκονται - περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά στο παρελθόν - τα προϊόντα τεχνολογίας και οι ψηφιακές συσκευές. Σε μια χρονική συγκυρία, που οι καταναλωτές χτίζουν μια καθημερινότητα με επίκεντρο το σπίτι, οι συσκευές είναι αυτές που υποστηρίζουν είτε την εργασία, είτε την ψυχαγωγία είτε τις οικιακές δραστηριότητες, όπως το μαγείρεμα και η άθληση.

Περισσότερα
image

Ηλεκτρονικοί υπολογιστές και online πωλήσεις κρατούν όρθιο το λιανεμπόριο

Βαριά σκιά στις πωλήσεις του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα ρίχνει η πανδημία του COVID-19 και τα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς της. Η εικόνα αυτή αποτυπώνεται στις πωλήσεις του λιανεμπορίου στην Ελλάδα κατά το 2ο τρίμηνο του 2020.

Περισσότερα
image

Υστερεί η Ελλάδα στην ψηφιακή εκπαίδευση

Απροετοίμαστη για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή της εκπαίδευσης παραμένει η Ευρώπη, παρά την πρόοδο που συντελείται τα τελευταία χρόνια, με την Ελλάδα να υστερεί σε επίπεδο επιδόσεων στον εν λόγω τομέα. Η κρίση του COVID-19 ανέδειξε, μεταξύ άλλων, ότι η ψηφιακή εκπαίδευση συνιστά μείζον θέμα για όλες τις χώρες, με την Ευρώπη, ωστόσο, αφενός να υστερεί και αφετέρου να εμφανίζει μια ανομοιογενή εικόνα.

Περισσότερα
image

1 στους 4 Ευρωπαίους αγοράζει είδη παντοπωλείου online

Διαδικτυακή υπόθεση κάνει η υγειονομική κρίση του COVID-19 - και - τις αγορές ειδών παντοπωλείου, έναν τομέα αγορών που μάλλον δεν είχε μπει προ πανδημίας σε ψηφιακά μονοπάτια. Ήδη, σήμερα, περίπου το ένα τρίτο του online πληθυσμού σε μια σειρά από αγορές του κόσμου απαντά ότι έκανε ηλεκτρονικές αγορές ειδών παντοπωλείου τον περασμένο μήνα.

Περισσότερα
image

Πιο ενισχυμένη προστασία των χρηστών από online παράνομο περιεχόμενο

Την περαιτέρω προστασία των χρηστών του Διαδικτύου από παράνομο περιεχόμενο στο Διαδίκτυο, προστατεύοντας παράλληλα την ελευθερία της έκφρασης, επιδιώκει η Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τρεις νέες εκθέσεις.

Περισσότερα
image

1 στους 10 Έλληνες έκανε χρήση digital υπηρεσιών για πρώτη φορά στο lockdown

Μια σημαντική νέα πηγή digital καταναλωτών δημιούργησε για τις επιχειρήσεις το lockdown, που επιβλήθηκε για τον περιορισμό της διασποράς του COVID-19. Ειδικότερα, ένα 11,4% των καταναλωτών άρχισε να χρησιμοποιεί digital υπηρεσίες ή εφαρμογές για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του lockdown.

Περισσότερα
image

Η πανδημία ενισχύει τον ρόλο της τεχνολογίας στην καθημερινότητα

Από τη διαχείριση της ίδιας της πανδημίας μέχρι τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για τη διατήρηση μιας κάποιας κανονικότητας, ο ρόλος της τεχνολογίας κατά την κρίση του COVID-19 έχει γίνει κάτι παραπάνω από κομβικός. Και θα γίνει ακόμη πιο ζωτικός στην post COVID-19 εποχή.

Περισσότερα
image

Με ψηφιακή επιτάχυνση απαντούν οι γυναίκες-manager στην κρίση του COVID-19

Ανεπτυγμένα αντανακλαστικά στη διαχείριση κρίσεων και δη στην κρίση του COVID-19 επιδεικνύουν οι γυναίκες manager στην Ελλάδα. Περισσότερες από μία (54%) στις γυναίκες - ανώτατα στελέχη στην Ελλάδα απαντούν ότι η ψηφιακή επιτάχυνση αποτελεί τη σημαντικότερη κίνηση για την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης.

Περισσότερα