Ως απόλυτος “μαγνήτης” των Ελλήνων καταναλωτών κατά....
Αυξημένες συνεχίζουν να βαίνουν οι δαπάνες των επιχειρήσεων....
Κατακόρυφη αύξηση κατά 89% σημειώνεται στον αριθμό των νέων ιστότοπων.....
Στα ύψη εκτοξεύουν τις κυβερνοεπιθέσεις οι εκπτωτικές περίοδοι....
Διογκώνονται οι ανησυχίες των επιχειρήσεων για τη συνεχώς αυξανόμενη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στις κυβερνοεπιθέσεις...
Διαρκώς αυξανόμενες βαίνουν οι απειλές κυβερνοεπιθέσεων...
Ιδιαίτερη προσοχή καλούνται να δώσουν σήμερα οι επιχειρήσεις στον τρόπο με τον οποίο τεχνολογίες....
“Εκθετική” είναι η αύξηση των περιστατικών απάτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο...
Νέα μέτρα για την περαιτέρω ενίσχυση της εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, γνωστού ως GDPR, θέλει να εισάγει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Κομισιόν διαπιστώνει στη δεύτερη έκθεση για την εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ) ότι ο κανονισμός παράγει μεν αποτελέσματα στα έξι χρόνια της εφαρμογής του, αλλά η επιβολή του σε βασικούς τομείς θα πρέπει να βελτιωθεί.
Στο στόχαστρό του βάζει το ψηφιακό έγκλημα την Amazon Prime Day 2024, στις 16 και 17 Ιουλίου 2024, την οποία αναμένουν οι διαδικτυακοί αγοραστές λόγω των προσφορών, που βγαίνουν “στον αέρα”. Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου βρίσκονται σε υψηλή ετοιμότητα, προκειμένου να πραγματοποιήσουν επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing), με πάνω από 1.230 νέα domains, που σχετίζονται με την Amazon, να εμφανίζονται τον Ιούνιο, με το 85% να επισημαίνεται ως κακόβουλο ή ύποπτο.
Συνεχίζουν να παίρνουν την ανιούσα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Ελλάδα, με την τάση του e-commerce όχι απλά να παραμένει ανοδική στη χώρα, αλλά να αφορά, πλέον, όλο και μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά.
Σημαντική επίδραση είχαν τα κακόβουλα λογισμικά στην Ελλάδα τον Μάιο, με το CloudEyE να επηρεάζει το 36,59% των συστημάτων στη χώρα μας, σε σύγκριση με το 2,19% παγκοσμίως.
“Αχίλλειος πτέρνα” για τις επιχειρήσεις παραμένουν οι επιθέσεις από κινητές συσκευές, με τους εργαζόμενους - είτε χρησιμοποιούν τα δικά τους κινητά στη δουλειά, είτε εταιρικά τηλέφωνα - να αποτελούν στόχους του κυβερνοεγκλήματος.
Μεγάλη βελτίωση παρουσιάζει το κλίμα στην ελληνική αγορά Πληροφορικής και Ανάπτυξης Λογισμικού. Ο δείκτης επιχειρηματικών προσδοκιών στον κλάδο σημείωσε μεγάλη ανάπτυξη τον Απρίλιο, διαμορφούμενος στις 107,3 μονάδες (από 102,5 μονάδες τον Μάρτιο), έντονα υψηλότερα σε σχέση με πέρυσι (95,7 μονάδες).
Καθώς οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου συνεχίζουν να οργανώνουν εξελιγμένες και εκτεταμένες επιθέσεις, η απειλή για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Οι ερευνητές εντοπίζουν μια ανησυχητική τάση στην παγκόσμια κυβερνοασφάλεια, με τις επιθέσεις ransomware να αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο των περιστατικών στον κυβερνοχώρο το 2023.
Με τις εταιρείες να έχουν αξιοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και το Internet of Things (IoT) στις υποδομές τους και το 33% να απαντά ότι σχεδιάζει να υιοθετήσει αυτές τις διασυνδεδεμένες τεχνολογίες τα επόμενα δύο έτη, οι επιχειρήσεις είναι επιτακτική ανάγκη να διασφαλίσουν ότι διαθέτουν και εφαρμόζουν το σωστό μίγμα λύσεων κυβερνοασφάλειας, για να είναι προστατευμένες.
Ένα εκρηκτικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα δημιουργεί το ψηφιακό έγκλημα, το οποίο σταδιακά γίνεται όλο και πιο επικίνδυνο - και - στη χώρα μας, απειλώντας σοβαρά τις ελληνικές εταιρείες. Δεν είναι τυχαίο ότι 4 στις 10 επιχειρήσεις, που έπεσαν θύμα ενός περιστατικού κυβερνοασφάλειας, αξιολογούν την επίπτωσή του από πολύ έως αρκετά σοβαρή.
Το νομοσχέδιο για την Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας εισέρχεται αυτήν την εβδομάδα στις επιτροπές της Βουλής.
Με διεύρυνση των προϋπολογισμών τους για την κυβερνοασφάλεια απαντούν οι ελληνικές επιχειρήσεις στο διογκούμενο κύμα των ψηφιακών επιθέσεων, που θέτει σε κίνδυνο την αξιοπιστία και τη φήμη τους ...
Μια σειρά νέων προκλήσεων αναμένεται να αντιμετωπίσουν το 2024 οι επαγγελματίες του κλάδου της Πληροφορικής, καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται και σύνθετα επιχειρηματικά προβλήματα συνεχίζουν να αναδύονται.
Από τον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης περνάει, πλέον, όλο και μεγαλύτερο τμήμα των πωλήσεων, που διενεργούνται σε εκπτωτικές περιόδους, όπως η Black Friday και η Cyber Monday.
Μπορεί το ψηφιακό έγκλημα να μετέρχεται συνεχώς νέων μεθόδων για να πετύχει τους στόχους του, ωστόσο, κάποιες σταθερές παραμένουν οι ίδιες.
Τη θωράκιση υποδομών και υπηρεσιών του Κράτους από κυβερνοεπιθέσεις επιδιώκει η Ελλάδα μέσα από νομοσχέδιο, που φέρνει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Επί ποδός πολέμου φέρνει τις επιχειρήσεις η έκρηξη των κυβερνο-επιθέσεων, με τις εταιρείες να αυξάνουν τάχιστα τις επενδύσεις τους στη θωράκιση έναντι των ψηφιακών απειλών.
Τεχνητή νοημοσύνη στη δημόσια διοίκηση θέλει να βάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, την ίδια στιγμή που η Ελλάδα ανοίγει τον δρόμο, εισάγοντας το επόμενο διάστημα το ΑΙ στο Δημόσιο και στην πύλη gov.gr.
“Ακλόνητο” παρέμεινε στο 9μηνο του 2023 το ψηφιακό έγκλημα, με τις μέσες εβδομαδιαίες παγκόσμιες κυβερνοεπιθέσεις να αυξάνονται κατά 3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Συμβουλευτική Επιτροπή Υψηλού Επιπέδου για την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) συστήνει η Ελλάδα, μετά από πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.
“Μαγνήτη” για τους επενδυτές αποτελεί ο κλάδος της τεχνολογίας, ο οποίος παραμένει πρωταγωνιστής της παγκόσμιας αγοράς δημόσιων εγγραφών.
Σε επενδυτική κινητικότητα για την τεχνητή νοημοσύνη έχει τεθεί ο επιχειρηματικός κόσμος. Ήδη, το 89% των εταιρειών πληροφορικής απαντά ότι χρησιμοποιεί το ΑΙ για να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους.
Τη δυνατότητά της να αντιμετωπίζει με επιτυχία τις προκλήσεις της κυβερνοασφάλειας ενισχύει η Ελλάδα, με τη δημιουργία νέου ρυθμιστικού φορέα. Η δημιουργία του νέου ρυθμιστικού οργανισμού για την κυβερνοασφάλεια περιλαμβάνεται σε σχέδιο νόμου, που θα παρουσιαστεί στο Υπουργικό Συμβούλιο και θα κατατεθεί προσεχώς για συζήτηση και ψήφιση.
“Με τα όπλα παρά πόδα” για το ετήσιο back to school βρίσκεται το ψηφιακό έγκλημα, καθώς με την επιστροφή στα σχολεία οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου βάζουν ακόμη πιο έντονα στο στόχαστρο τους εκπαιδευτικούς και ερευνητικούς οργανισμούς.
Ψήφο εμπιστοσύνης στις online αγορές δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, με την πανδημία και την ψηφιοποίηση, που έφερε μαζί της, να λειτουργούν ως θρυαλλίδα για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.