image

Το ψηφιακό τοπίο για τις επόμενες δεκαετίες διαμορφώνει η Ε.Ε.

Μια φιλόδοξη μεταρρύθμιση των κανόνων για όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες και αγορές, που περιλαμβάνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις online αγορές και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, κάνει πράξη η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Περισσότερα
image

Ο κορωνοϊός πρωταγωνίστησε στις αναζητήσεις των Ελλήνων στο Google το 2020

Μεγάλος πρωταγωνιστής στις αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google αναδείχθηκε φέτος, όπως ήταν αναμενόμενο, ο COVID-19. Οι απορίες των πολιτών ήταν αμέτρητες και οι απαντήσεις του Search ακόμη περισσότερες.

Περισσότερα
image

Το μέλλον του κλάδου της ναυτιλίας είναι ψηφιακό

Πρόκειται για έναν από τους πιο παραδοσιακούς κλάδους της οικονομίας. Ωστόσο, και το δικό του μέλλον περνάει μέσα από την τεχνολογία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Ο λόγος για τη Ναυτιλία, όπου, ωστόσο, ακόμα και σήμερα, η ψηφιοποίηση αντιμετωπίζεται περιστασιακά και χαρακτηρίζεται από έλλειψη μιας ολιστικής προσέγγισης ως προς τον μετασχηματισμό της.

Περισσότερα
image

Lockdown και Black Friday εκτόξευσαν τις online πωλήσεις

Πιο εξοικειωμένοι από ποτέ στις ηλεκτρονικές αγορές ήταν φέτος οι Έλληνες καταναλωτές, κατά την εκπτωτική περίοδο της Black Friday. Η Black Friday, σε συνδυασμό με το lockdown, εκτόξευσαν φέτος τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά.

Περισσότερα
image

Το 6% των ελληνικών εταιρειών απέκτησε e-shop στη διάρκεια της πανδημίας

Σε ψηφιακό επιταχυντή για το ελληνικό εμπόριο, εξελίσσεται η πανδημία του COVID-19. Αφενός η αγοραστική διαδικασία ψηφιοποιείται τάχιστα και αφετέρου οι ίδιες οι επιχειρήσεις αποκτούν ψηφιακή κουλτούρα, αλλά και διέξοδο στο online εμπόριο.

Περισσότερα
image

1 στους 2 Ευρωπαίους ενδιαφέρεται για νέες ψηφιακές τραπεζικές λύσεις

Το ενδιαφέρον των πολιτών για νέες ψηφιακές τραπεζικές λύσεις έχει πυροδοτήσει η πανδημία και η ραγδαία ψηφιοποίηση της καθημερινότητας. Δεν είναι τυχαίο ότι το 62% των Ευρωπαίων δηλώνει ενδιαφέρον για πιθανή μετάβαση από τις φυσικές τραπεζικές διαδικασίες στις ψηφιακές πλατφόρμες εντός του 2020. Το ποσοστό αυτό, μάλιστα, είναι αυξημένο κατά 13% σε σχέση με το 2017.

Περισσότερα